LET OP: IN VERBAND MET LANGERE LEVERTIJDEN KAN JE BESTELLING LATER GELEVERD WORDEN DAN AANGEGEVEN.
Ga naar verlanglijst Verlanglijst

Winkelwagen

Je winkelwagen is momenteel leeg

Klantenservice
1 Hoe kan ik een artikel bestellen?
1.1 Bestellen
Hoe kan ik een artikel bestellen?
Wanneer u een artikel heeft uitgezocht, kiest u het gewenste aantal, en eventueel de kleur of de maat. Vervolgens legt u het artikel met een muisklik in uw winkelmand.
U kunt dan verdergaan met winkelen door op de link: "verdergaan met winkelen" te klikken.
Als u klaar bent met winkelen, klikt u op "mijn winkelwagen" rechts bovenin het scherm. U ziet een overzicht van uw bestelling waarin u desgewenst nog kunt wijzigen.
2 Heb ik een artikel gereserveerd zodra het in mijn winkelmand zit?
2.1 Reserveren
Het plaatsen van artikelen in uw winkelmand betekent geen reservering van de artikelen. Zodra de betaling is afgerond, bent u verzekerd van de artikelen.
3 Hoe weet ik of mijn bestelling gelukt is en wanneer ik deze kan verwachten?
3.1 Bestelling gelukt?
Uw bestelling wordt door ons per e-mail bevestigd. U ontvangt tevens een e-mail zodra uw bestelling is verzonden, daarin staat ook een trackingnummer waarmee u de status van de verzending kunt controleren. Wanneer u gekozen heeft om uw bestelling af te halen, dan ontvangt u een e-mail als uw bestelling klaar ligt.
4 Welke browser kan ik gebruiken?
4.1 Technische instellingen
De website van de VerwonderinG is geoptimaliseerd voor Internet Explorer 7.0, Firefox 2.0 en Safari 3.0 of een latere versie. Houd er rekening mee dat de kleur van de afgebeelde producten mogelijk beïnvloed kan worden door uw beeldscherminstellingen.

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »